Mörker.

                  Alltså detta mörker. 
                        Nu regnar det också.

Egentligen är det konstigt att inte fler blir deprimerade under vinterhalvåret.
Själv har jag gått runt och gäspat hela dagen. Även huvudvärken smyger
sig tillbaka. Nice.

Imorgon ska jag ha körlektion efter jobbet. Då är det också mörkt.
Ska visst regna imorgon med. Hur ska det gå?
Jag har så klart kört i mörker en hel del gånger med Marcus.
Eftersom det jämt är mörkt när vi har möjlighet till det. Och jag tycker
att det är himla svårt. Har svårt att se vissa saker i dagsljus och
nu blire ju 100 gånger värre.
Ska ändå bli spännande och se vad han säger, min bilskolelärare.


Ska rycka mig i kragen och skriva en handlarlista för resten av veckan.
Kommer förmodligen att behöva handla fler gånger men vore skönt
om vi kunde slippa nån vecka iallafall.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback