Halv åtta hos Lisa

Igår var det äntligen dags igen för våra Halv åtta hos mig middagar. Igår var det Lisas tur. Hennes meny hette Lisas havsdröm och var supergod :) 

                                    

                                       Eget vin till fördrink


                                    
                                      Svärmor Margaretas
                                   räksoppa med frasig hatt


                                     
                                    Mustig fisk ala farmor Gun


                                       
                                En chokladdröm med brunt klet


          

Det finns en sak jag verkligen hatar med mig själv och det är inte min stora rumpa utan min jobbiga pälsdjursallergi. Tycker bara att det blir värre och värra för varje år. Jag är fortfarande tung i bröstet sen igår :(

Tittar på nya OTH nu. Innan såg jag GG. Bara 2 avsnitt kvar nu på båda säsongerna. Undrar om det blir en till säsong av OTH. Verkar iallafall bli det av GG enl. Imdb.
Vid 11 ska jag cykla till jobbet. Tror att jag har beredskap idag (eller så var det imorgon). Hoppas det inte blir något speciellt då. För ikväll måste jag ju umgås med min Marcus. I helgen har vi varit tillsammans i 6 månader och det känns superbra! Han kom hem med 3 stora och 3 små röda rosor i en bukett och ett jättegulligt kort till mig igår och jag hade köpt lite kläder till honom.

           

                                                   ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback