Ge mig semester!

Jag skulle verkligen behöva lite semester just nu. Får se hur jag ska ta mig ur denna trötthet och 0 tålamod med vissa patienter. Några tips? Lite shopping kanske men det kan också ha motsatt effekt eftersom jag är tjockare än nånsin just nu :( Var iallafall lite fint i H&M katalogen som jag blev sugen på men vågar nog inte beställa från internet. Bara jobbigt att skicka tillbaka. Gå upp tidigt så man hinner till stan innan jobbet?

Hann iallafall se sista (och jag tror verkligen att det är sista) avsnittet av One tree hill efter jobbet idag. Mysigt avsnitt och allting slutade så bra. Det var även snabbspolningar till slut 1 år. Så visst borde det vara slut? Alla var ju lyckliga. Och det var tvillingar som jag trodde det skulle bli, haha, så förutsägbart ;)

        

                 Brooke har alltid varit min favorit i serien och anledningen
                        till att man orkat titta de mer tråkiga avsnitten.


Som sagt. Tips på att bli piggare och få mer tålamod?

XOXO


Kommentarer
Postat av: HURTBULLE

TRÄNA!

2011-05-18 @ 21:45:25
Postat av: HURTBULLE

TRÄNA! blir pigg och gladare!

2011-05-18 @ 21:46:05
Postat av: HURTBULLE

Träna!

2011-05-18 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback