Blommor och grönt till vår balkong ...



Har fixat ordning lite på balkongen idag. Satte ut två blommor som jag sått inne i köket och hoppas att de ska klara sig ute nu för de började slå i taket på drivhuset. Sen har vi fått två stycken "stöd" av svärfar som han har gjort själv så att vi ska kunna använda min gamla balkonglåda. Den blev alltså för tung med blommorna i så den vek sig eftersom den inte har något bra fäste.

Olivträdet och Lavendeln har också fått flytta ut nu.
Har kollat vädret och de har lovat plusgrader dygnet.
Har även sått Ruccola och Luktärt.

Egentligen har jag absolut inga gröna fingrar och de mesta av det jag försöker mig på brukar dö. Även blommorna inomhus. Det enda jag tycks klara av är Orkidé. Så håll tummarna att det blir någe iallafall ;)

Nu ska jag ät en sen lunch och titta på ett nytt avsnitt av Bones.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback