Bloggdags igen...

En vecka sen sist...
Någon som saknat mina inlägg?

Jobbat måndag-fredag denna vecka, tycker att det är lite jobbigt, förstår inte hur folk pallar vecka ut och vecka in. Visst klagar jag alltid runt högtider då de flesta andra får vara lediga och lite klagomål blire när jag jobbar helg och fler dagar i rad, men egnetligen passar det mig rätt bra. 

Förutom jobb så har jag inte gjort så mycket vad jag kan komma ihåg. Alla serier har haft sina säsongsavslutningar men True Blood börjar igen 26 juni och eftersom jag vill att Marcus ska titta på det med mig eller iallafall inte bli sur på mig varje måndag så "tvingar" jag honom titta på de tidigare säsongerna nu. Tror nog att han tycker att det är rätt bra trots att det är vampyrer m.m.

Igår när jag tog helg efter jobbet åkte vi till Marcus syster Petra och grillade, trots regnet. Flintastek, gott.
Idag var vi till Arboga, åt lunch på Dinners :)

Inspirerande inlägg?
Nja jag tror inte det, men va fan.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Kiina

Jag saknar dina inlägg :)

2011-05-28 @ 18:24:02
Postat av: Julia

Jag med :)

2011-05-29 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback