14 juli - Till mina fina Eila!

Idag är det 2 år sen Du lämnade oss ensamma kvar. Lilla Eila varför var du tvungen att bli sådär sjuk? Från att alltid vara så glad till en dag vara helt trött och dålig. Varför kommer inte symptomen innan det är för sent?

Saknar Dig fruktansvärt mycket. Min fina goa lilla Eila.
Det gör så ont i hjärtat och hela kroppen när jag tänker på Dig och inser att du aldrig mer kommer hem till oss. Att aldrig mer få krama Dig, pussa Dig, ligga och gosa eller bara titta på Dig.
Lukta på Dig, Du luktade alltid så gott (bortsett från när du åt hästskit).
Leka och retas. Gå långpromenader och Du får gå utan koppel i skogen.
Höra Dina glada skall och prat när man kommer hem.


Igår kunde jag inte sova för jag började tänka på Dig. Blev så hemskt ledsen och fick så ont i halsen. Stackars Marcus vet inte vad han ska göra. Han tycker inte om när jag gråter. Jag är ledsen att ni aldrig fick träffas. Ni hade gillat varandra det är jag säker på.

Min bästa Eila jag kommer alltid sakna och älska Dig.
Du finns alltid med mig.
Jag älskar dig fruktansvärt mycket!

♥ ♥ ♥













Tack för att Du kom och förgyllde mitt liv ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

<3

2011-07-20 @ 14:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback