Min nyårshelg.

Eftersom jag var ledig under julen så var det min tur att jobba under nyår. Blev en 6 dagars vecka. Tungt. Rörigt. Jobbigt. Idag är jag som tur är ledig och det ska jag vara på lördag och söndag med. Jag är svintrött så helst skulle jag vilja vara ledig hela veckan, men det går inte.

Nyårsafton. Börjades tidigt på jobbet. När jag slutat kom Marcus och hämtade mig så gjorde jag mig iordning och vi åkte hem till hans föräldrar i Fjugesta. Hans syster och hennes hund var också med. Vi åt mat, tittade på Grevinnan och betjänten, smällde raketer och skålade vid tolvslaget.

Dagen efter vare ju bara att åka direkt efter frukost till jobbet. Började kl.11.30 så blev ingen sovmorgon :( Man var så klart inställd på det men lite jobbigt iallafall.

Nu vet jag inte vad jag mer ska skriva.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback