Lördagkväll

Att det redan är lördagkväll/natt, tur att jag har två dagars ledighet till :)

Hittils i helgen har jag varit med Marcus, så klart <3

   


Men jag har också varit på stan i fredags tillsammans med lillasyster. Vi shoppade present till pappa, kusin Alexandra och Sanna som fyller denna månad. Jag fyndade även på Indiska rean. Halva reapriset och det blev ett diadem, 4 vattenglas och 6 koppar/muggar. Mycket fint :) Var även snäll och köpte en tröja till Marcus.

Idag har jag varit hem till Sanna (som för övrigt haft inbrott natten till fredag!) Sanna fyller 25 år idag - Ett superstort Grattis till henne! Vi satt och prata och drack lite mousserande hos Sanna först och sen åkte vi till Brasseriet för att äta middag. Jag tog röding och ett glas vitt. Blev endast 7 kr i dricks.

      


Nu ska jag nog gå och lägga mig. Tanken var att vi skulle gå ut efter middagen men Kiina skulle inte med och Ida hade redan åkt hem med Miranda efterom Martin jobba. Sanna var trött. Jag är trött, blev allergisk och har ont i knät och de andra som var med kände jag ju inte. Hade annars varit ett bra tillfälle att lära känna, men hur kul är man när man snorar, nyser, kliar och grimaserar av smärta blandat med gäspningar? Inte så va? Mackan är iallafall ute och roar sig ikväll :) Men han har fått låna nyckel så behöver inte sitta upp och vänta.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback