Bowling och middag

Efter att ha jobbat kväll, dubbel pass på onsdagen och dag på torsdag så var jag med Nasim till nJoy. Vi gick på ett Bodypump pass och jag har sjukt ont i armarna idag. Men var rätt kul :)

Efter jag kommit hem, duschat och ätit åkte jag och Marcus till Strike för att bowla. Gick väl inte sådär jättebra för nån av oss. Efter första serien ledde han med 6 p men sen efter andra förlorade jag med 90 poäng.

     
     


Ledig igår (fredag) Gud så skönt!!

Jag, Marcus, mormor, morfar, moster Lena, Sandras Filip och mammas kompis Lelle var bjudna på middag hos mamma och Sandra igår. Köttgryta och ris och sen fruktsallad till efterrätt. Mycket gott och trevligt. Alla utom Lena och Filip hade träffat Marcus förut så han behövde inte vara så nervös ;)

      
      
                     


Nu ska jag tydligen skynda mig lite. Vi ska hem till farmor och farfar för att fira pappa som fyllt 50 år i veckan samt min kusin Alexandra som fyllt 9 år.

XOXO

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

väldig snygg är marcus måste jag säga. Synd att han är upptagen... mitt tel nr är 07073557858 han kan ju ringa om han vill.



2011-01-23 @ 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback