Stan och kräftskiva.

Jag måste helt ha missat regnet. Eller aa tills jag satte mig på cykeln för att bege mig till stan. Väldigt tråkigt. Lyckades iallafall cykla vidare utan att bli allt för blöt. Om en månad fyller mitt kusinbarn Vilgot 3 år. Herregud han fyllde ju nyss 1! :) Han önskade sig bilar och böcker men tänkte att ett räddningset vore roligare (eftersom han har massa bilar). Jag är rätt säker på att han inte läser min blogg så ;) 

       

Lite tidigit att köpa present kanske, men skönt att han det gjort. Kanske var bra att jag var ute i god tid för det 100 kr rabatt på setet, vilket så klart var ett plus :)

Stödde in i min syster på stan ♥.

Dricker te och äter skorpor nu medans jag väntar på att Nasim ska höra av sig. Vi ska åka till en arbetskarmat och gå på kräftskiva. Ska bli trevligt.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback