Sista semesterdagen för i sommar.

När jag gick och la mig igår kväll kände jag mig lite svullen i halsen och när jag vaknade tidigt imorse hade jag superont. Tog en Ipren, gick och la mig och stängde av väckarklockan. Tänkte gå upp vid kl.08 egentligen men blev sovmorgon till kl.10 istället. Var inte alls hungrig när vi gick upp så åt bara en banan till frukost. Och massa te förstås. Brukar bara dricka en halv kopp i vanliga fall men blev 3 st nu.

       

Kändes lite bättre i halsen sen. Marcus hade lämnat mig för en skogpromenad med Petra och Tazza några timmar. Började spela lite TV-spel och gjorde sen klart min klippbok (måste köpa en ny nu). Men jag var fortfarande rastlös så krev ut allt i skafferit, torkade av ytorna och rensade. Var bara lite som fick slängas men jag organiserade det mycket bättre.

Nu är Marcus hemma igen. Svärfar är också här och dricker kaffe.
Jag fick just ett stort sug efter att köpa nya skor, får se om Marcus är snäll och kör mig till Skopunkten ;)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback