Min nya tatuering ♥

Idag är jag leeedig :D Jobbar inte förräns på måndagkväll, så skönt!

Fick ingen direkt sovmorgon för jag hade tatueringstid kl.10 på Waterproof tattoos hos Daniel. Jag klarade mig igenom hela tatueringen utan att skrika, gråta eller svimma. Hade dock väldigt ont vissa stunder, speciellt ute på kanterna och i slutet. Nu sivder det rätt gott också.

Marcus var snäll och följde med mig. Han tyckte nog att det var rätt tråkigt för det tog sin lilla tid. ca 2-2,5 timmar. Det tar ju drygt 30 min att göra iordning allt och sen tog vi rökpaus efter konturerna var gjorda. Men det gjorde inget för då fick jag sätta mig upp och vila lite. Jag är inte så smärttålig och sen låg jag ner men snett så fick lite ont i ryggen. Men som sagt gick det bra :)



Halvvägs.




Färdig.


När vi var klara var det lunchtid så vi åt en god lunch på Rosalies.
Träffade Ida, Miranda och Saga där. Barnen var trötta och sov. Så söta :)

Vi har även hunnit handla på Maxi.
Snart dags för kaffe/te.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback