Hej bloggen och alla bloggläsare!

Har inte blivit något inlägg på några dagar men det beror på att jag inte har varit hemma. Jag och Marcus har varit till Stockholm, Hökarängen och min kusin Ulrika och hennes familj - Jonas och Vilgot. Vi kom dit på förmiddagen i tisdags och åkte hem på förmiddagen idag. De har katt men det gick rätt bra. Katten var inte hemma, vi sov med öppet fönster, våra egna sänkläder och så var vi mest utomhus eftersom det var så fint väder :) Blev dock lite jobbigt på kvällarna efter vi suttit i soffan och tittat på film. Var rätt trött under besöket men det berodde nog på att jag överdoserade allergimedicinen.

Jaja, nog pratat om det. Som sagt hade vi fint väder och satt ute och åt alla mål. Mysigt. Vi lekte med Vilgot, läste böcker, spelade boll m.m. Vi tittade på två filmer - The experiment och Down with love. Vi har druckit massa te. Kört en hård träningsvideo. Vi var även och badade i Erikdalsbadet och så var vi så klart till lekparken vid dagis och gungade m.m.

Här kommer lite bilder (några blev visst svartvita):

     
     
     
     
        
     
     
     
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback