Valborgsmässoafton

Igår efter jobbet var jag och Marcus till mormor och morfar. Skulle hämta mascara och sollotion men stannade på fika ute i trädgården. Mysigt :) Sen till ICA, handla mat och hämta ett paket från cdon (Family Guy 1-9 boxen). Sen hem och sätta igång grillen. Äntligen säger jag. Äntligen har jag fått inleda grillsäsongen :)

           
     
                      Visst är den fin min lilla gröna picknik grill?


Idag är Marcus på svensexa (hans bror ska gifta sig). Han gick redan kl.07 imorse så idag blir det bara jag hemma. Jag har varit jättetrött och haft ont i huvudet hela vecka så därför har jag tagit det lugnare än lungt idag. Legat i sängen och tittat på massa serier. VD är sjuuukt spännande just nu! Frukost (en tallrik yoghurt) i sängen också. Haha fan vad lat egentligen. Nu tänkte jag dock ta tag i min dag. Har precis ätit lunch (grillspett från igår och en hamburgare från iförrgår, mycket gott). Duschen först och sen får vi se vad jag orkar göra.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Kiina

Ni får ta och komma hit och grilla någon dag.

2011-05-01 @ 19:48:44
Postat av: Madde

Ja det vore kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback