Skärtorsdag och Långfredag

Nu har jag jobbat 2 kvällar - igår och idag. Idag har jag även beredskap men hoppas på att det inte blir någon körning eftersom jag ska tillbaka till jobbet imorgonbitti.

Var trevligt i onsdags på stan med Jossan. Vi åt på Rosalies och shoppade lite. Eller jag köpte mest. Kom hem med örhängen, 4 klänningar och ett påskägg till Marcus.

På tal om Marcus så har han åkt till Fjugesta för att fira Påsk eftersom jag ändå jobbar. Så nu inatt ska jag sova själv i vår lägenhet för första gången. Känns redan tomt uton honom. Han hade skrivit ett fint lite brev till mig och satt på kylskåpet <3 Tänkte först ta kort på det och lägga upp här men han blev inte så göad sist jag gjorde det så får strunta it.

Nu börjar snart Big Brother som ska ses och sen ska jag se The Vampire Diaries. Jag har för övrigt väldigt ont i ena ögat, är helt röd eftersom jag råkade få in tvål när jag duschade förut. Tänkte vara smart (läs: lat) och tvätta bort sminket i duschen men var kanske lite snabb där :( Jaja klantigt men det går väl över.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback