Illamående...

Jag är konstant illamående nuförtiden om man menar till denna vecka. Varför? Jag har dock inte kräkts sen bakfyllan i söndags och tur är väl det? Den ena tiden jag inte mår illa är när jag äter och sover. Jag är inte gravid för att jag äter Cerazette samt har mens. Men är det kanske just därför? Mina hormoner som spökar? Oavsett är det fruktansvärt jobbigt.





Satt ute på balkongen förut och läste Mia Skäringers bok i solen, mycket skönt. Tänkte ta en promenad i skogen men då kom jag på att två av miina favoritserier hade kommit idag så blev att titta på det istället - Criminal minds och Criminal minds: Suspect behavior. Har även bestämt ungefär vad som ska inhandlas till i helgen och ska senare gå till Coop (de har öppet till 22.00 så jag har tid på mig) för att inhandla det jag behöver imorgon förmiddag. Resten blir att inhandla på Maxi imorgon tsm med min sambo.

Han skulle komma hem idag för att äta och duscha iallafall innan hockeyn. Han får köpa med mat hem åt oss för nu ska jag lägga mig till rätta i soffan o vila och hoppas på att illamåendet försvinner.


XOXO

Kommentarer
Postat av: Kiina

Jag tror i alla fall att du är gravid ;)

2011-04-14 @ 18:32:09
Postat av: Madde

Önsketänkade Kiina? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback