Fredag och nu är det äntligen helg

Det är jobbigt att jobba 5 dagars vecka, hur orkar folk?
Kom precis hem från jobbet och har lagt mig i sängen för jag har grymt ont i ryggen. Fick skjuss till jobbet imorse av världens bästa sambo och sen efter frukosten råkade jag erbjuda mig att ta IVA-körningen om det skulle bli någon, vilket det så klart blev för vi visste ju redan det egentligen. Det är inga problem att köra på IVA men det som är jobbigt är att det kan bli lite långtråkigt om dialysen går bra, som vi så klart vill att den ska göra. Så satt på en stol i ca. 4 timmar, fick så klart lunch avlösning men då sitter man ju också när man äter så det är nog därför min rygg är lite paj nu. Patienten ville ha TV och det är jag glad över för då satt jag brevid och tittade på Våra bästa år och Top model. Tiden går ju lite fortare då trots allt.

Promenerade hem idag och nu ska jag ligga här och återhämta mig med The Vampire Diaries som äntligen har börjat igen :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback