Från den ena jobbdagen innan helg till en annan

För jaaa nu har jag tagit helg :D Känner att jag har legat något efter i mitt bloggande men jag har inte haft tid eller ork att sätta på datorn.

Börjar väl där jag slutade sist...

Lördag och det var fint väder om jag minns rätt (?) Marcus skulle hem till en jobbarkompis på stan och jag passade på att följa med. Gjorde av med lite pengar som alltid är kul ;) Var länge sen jag var på Monki så jag gick dit och köpte mig en röd jacka, en benvit klänning och en vit blus.

Hann i stortsett komma hem innan mormor och morfar kom på fika och husesyn. Hann dessvärre inte baka så det fick bli en snabbis in till Coop.

Senare på kvällen flydde Marcus hem till hans syster för då kom Julia, Rebecka (äntligen är de hemma igen!), Sanna och Kiina. Hade lite förfest här och sen skjussade bästa Kiina oss till Ritz. Var länge sen jag var där och det var väl som jag kom ihåg det. Drack 2 drinkar och en shot för mycket och var tvungen att be Mackan komma och hämta mig.

      
     
            
                             
            
            


Söndan spenderades i sängen samt i toan. Fick inte behålla någe jag åt. Fick iallafall i min nyponsoppa via sugrör. Haha herregud. Då ville jag helst gråta och tänker att det inte blir någon repris på mången alkohol till helgen.

Måndag och det är dags för mens och jobb. Härlig kombination, tycker ni inte? Usch vilka jobbiga dagar det har varit och inte blev det bättre av att jag jobbade dubbelpass i tisdags. Men nuuu kära läsare så är det bättre med hormonerna, bakfyllan är väck och jag är som sagt ledig nu. 4 hela dagar! :D

Nu ska jag laga lite mat.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, gumman då! Men vi hade trevligt! Fast allvarligt så måste jag kanske byta utseende på kortfronten, ett leende kanske vore på sin plats ;) Vi måste ses snart igen!!

2011-04-14 @ 00:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback