Äntligen lördag!

Herregud vilken huvudvärk jag hade i torsdags och igår var den snäppet värre, var det ens möjligt? Lyckades iallafall klara av arbetsdagarna. Skulle haft inflyttningsfest såsom igår men ställde in det pga dålig uppslutning samt att jag inte skulle orka med en fest. Marcus var envis så hans syskon, Linda och Tazza kom hit. Åt mat och tittade på Så ska det låta.
Nu är han i Fjugesta och byter däck på bilen och jag är hemma och tar det lungt. Tog sovmorgon och har inte riktigt kommit ur sängen än, men jag är på gång. Blir nog att diska och måla naglarna. Det är ju trots allt lite lyxigt med nagellack :)


I tisdags hade vi Halv åtta hos mig middag hemma hos Emma. Det var mycket gott och mycket trevligt. Kände att jag blev lite lätt berusad av vinet. Inge bra att dricka vin när man är sjuk, eller det är kanske var det är? Bra alltså.


           
             

        Mousserande vin till fördrink           Råraka med laxröra


           
                 

                  Fisk á la dijon            Vitchokladmousse m. passionsfrukt
                                                         jordgubbar och daim


    
  
       



Min morbror är hemma i Örebro i helgen så ikväll ska vi hem till mormor och morfar på middag. Nu om en timme är det Oriflame möte hos mormor men jag ska inte gå. Bättre att vara hemma. Undrar hur trött mormor kommer vara ikväll då? Som tur är fick hon blod i veckan så hon kanske klarar av helgen.

Nehe, duschen kallar.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback