Har ni saknar mig?

Jag kom hem till min (för omväxlingsskull) rena lägehet från New York idag ca.15.30. Det tog alltså drygt 18 h från det att man satte sig i taxin från hotellet tills man klev in i sin egen dörr. Lite segt, men gick rätt smidigit iallafall. Inga tårar på planet. Anna hade nog hjärtklappning annars lungt. Tanken var att jag skulle powernapa efter en varmdusch med massa skrubbande, men blev inte så, så nu är jag astrött.

Allt uppackande är iallafall klart och det är städat efter påsar och prislappar m.m. "Bara" tvätten kvar...

Tänker inte berätta så mycket idag för det orkar jag inte. Har massor att säga egentligen men får se hur det blir senare.

Vi kom iallafall fram i N.Y. vid 14-tiden förra tisdagen lokal tid. Död var jag eftersom jag inte sovit mkt, på planet gick det absolut inte att sova, inte för mig iaf. Var äckligt varmt och alla stank svett och flygplan när vi klev av. Blev dusch på vårt budget hotell, som för överigt hette Manhattan Broadway Budget och låg på 273 West 38th Street, kanonläge! Sen Times square med middag på Hard Rock Café. Nice!

Bästa citatet får dagen var: "Det här (New York) är verkligen staden som aldrig sover!!", Jag: "Jo kanske det men klockan är ju bara halv åtta" Haha ;)


      
      
     


  Här är lite bilder från hotellrummet också. Det är okej att skratta, hehe.

     
                     


Kommentarer
Postat av: Segersten

Haha vilka rum.. :)

Jaja, men en spegel i guld hade ni iallafall.. Alltid nåt menar jag :)

Postat av: lovisa

Hej är allt bra med dig?:)

Just nu har jag ett bra erbjudande till mina läsare! om du gillar smycken men inte har lust att spendera hundratalskronor tycker jag du ska kolla in den här tjejens blogg; www.eacdesign.blogg.se, hon gör egna smycken mellan 10-80 kr. och just nu får du 10% rabatt om du anger koden "lavitadilovisa" :)

2010-10-28 @ 14:31:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: freakyghost - miranda ^^

Hej! ^^ vad gör du för nåt? :)

2010-10-28 @ 14:45:17
URL: http://freakyghost.blogg.se/
Postat av: Annica

Ni hade iaf någonstans att bo :)

Postat av: lovisa

sv: haha ojdå! jadu jag kanske ockås hamnnar där trots alla odds:P

2010-10-29 @ 08:11:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback