Trevlig dag på stan trots regn

Jag hade tur och slapp jobba på min sjukberedskap idag. Egentligen är risken liten att man måste jobba. Vi hade omröstning för sjukberedskap nu förra månaden. Jag röstade på att den skulle bort. För man hade bara blivit inringt 2-3 ggr under hela året. Värt att förstöra folks helger då liksom. För man måste ju vara pigg kl.07-09 ifall nån är sjuk.

Men ja som tur var slapp jag och kunde träffa min lillasyster på stan istället. Vi tog sovmorgon och sen möttes vi på Korthuset där jag köpte choklad till pappa och två disktrasor som det står God jul på till mig själv. Haha lite tidigt kanske? Men behöver ju inte använda dem nu. De kosta 10 kr för båda så det var ju billigt.
Sen blev det en sväng till Åhlens, Monki och gina tricot innan vi åt en sen lunch på Jensens. Man fick vänta rätt länge på maten och inga grönsaker får man till, men köttet och potatisen är god och äter man på lunchtid kostar det bara 49 kr! Billigare och godare än hamburgare :) Efter maten blev det mera shopping fast på H&M. Blev lite stressigt för de stängde när jag provade kläder. Men jag fick med mig några godbitar hem :) Fattig har jag blivit idag men 3 julklappar är inköpta och det känns bra :)

Kanske får för mig att ta kort på det jag köpt och lägga upp dem sen. Eller kanske inte. Haha. Ikväll blir det en lugn kväll hemma själv. Precis som igår, haha. Om jag orkar blire att städa och rensa garderoben så jag får plats med mina nya kläder.

XOXO


PS: Jag saknar Marcus, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback