Lite Idol-snack, så läs inte om du inte vill veta vem som åkte!

Igår vare ju Rock-tema på Idol och Jay var så klart bäst. Han och Linnea var de ända som fick riktigt bra kritik av juryn. Det Andreas klaga på Linnea var att hon valt en dålig låt. Psyk!! Andreas har ju ingen musiksmak för fem öre, bara fjant och smörmusik. Linnea sjung ju Dance With Somebody med Mando Diao som ju är en av 2009 bästa låtar.
Jay och Linnea sjung även en duett tillsammans och de var sjukt bra. Vill verkligen se de två i finalen. För vad hade vi annars? Olle som sjung så jävla falsk. Usch jag gillade honom ibörjan men inte nu längre. Den enda som sjung gnälligare var ju Alice. Tur att inte hon är kvar, haha. Man för mig kan Olle komma 4:a och Minnah 3:a. Minnah gjorde ett ganska tråkigt uppträdande igår men jag tycker att hon är bra. Hon sjung duett med Elin som fick väldigt bra kritik av juryn eller ganska bra iallafall. Jag gillade också henne i början men inte nu längre. Sen har vi då bara den person som Olle sjung duett med - Andreas. För övrigt fick de inte ett enda bra ord av juryn för deras låt ihop. Lite synd om dem faktiskt. Men mest synd är det nog om Andreas för han fick nog inte ett enda bra ord på hela kvällen. Och jag tycker nog att han kan åka nästa vecka när de är i Karlstad och har temat Klassiker, men risken finns att han gör bra ifrån sig då och Minnah åker istället :(

Så vem vare som hängde löst och åkte. Det blev en skräll och Linnea hängde löst!! Va fan!? Den andra personen var Elin och det var ju ingen överraskning. Jag blev nervös och fick panik för det verkar ändå som om Elin har många yngre fans som ringer och röstar så jag ringde och röstade på Linnea typ 7 ggr! Det räckte för hon fick stanna kvar. Vilken tur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback