Första advent

Nu är det äntligen 1:a advent. Jag har faktiskt längtat :) Jag har börjat denna dag med frukost i soffan och tänt ljus tillsammans med Marcus. Mysigt :)


                                  


Igår var jag på 25 års kalas i Lillån. Var Marcus och hans syster som fyllde år. Jag var nååågot nervös men det gick bra. Efter kalaset var vi till Efesos och åt. Gott men herregud vilka jobbiga personer som satt vid ett bord snett bakom oss. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta så det blev skratt. Promenera hem. Svinkallt trots att jag hade mina underställsbyxor.
När vi kom hem blev det film. New moon, haha. Jag somna.


I fredags efter jobbet var jag med mina N.Y. tjejor på Lilla Örebro och åt gott. Supergott var det, både maten, efterrätten och drinkarna. Mina N.Y. tjejor är alltså Nasim, Anna, Lina, Johanna och Camilla :)

    
     
                          

               

                     

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback