Denna veckas update

Förutom att träffa Kiina i veckan har jag jobbat massa men även träffat Marcus så klart :) Vi var till Skopunkten i måndags och då blev jag 4 par skor rikare och en massa pengar fattigare. Har bara använt ett par av de nya i veckan och jag gillar dem mycket. Bra köp ;)

I tisdags var jag till Indigo med Lisa och åt. Åh det är så himla gott :D Vi tog faktiskt ett glas rött till. Så som det ska vara!

Idag vare lite tungt att gå till jobbet. Ville helst stanna hemma och skulle ha gjort de för det var jobbigt på jobbet. Finns väl kanske en anledning till att det heter just jobb. Jag bävar redan nu inför morgondagen. Suck.

Nu snart när det blir en längre reklam på Idol ska jag in i duschen och skrubba mig. Hade några otrevliga sysslor på jobbet och trots att man tvättar sig x flera och byter kläder vill man ända duscha av sig.

Nu får det räcka.
Haha.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Annica

Kan man inte få se bild på Marcus :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback