Bokat!

Nu har jag bokat 2 biljetter till White Lies. Yes!! Ståplats så klart ;) Kommer bli awesome, längtar asmkt redan. Den andra biljetten är till Lollo, nu hoppas vi bara att hon inte jobbar då :)

Annars idag har jag varit ledig och spenderat min dag i Åbytorp med Kiina och William. Mysigt och trevligt :) Men jösses va kallt det var. Trodde jag skulle frysa ihjäl när jag stod i Kumla och vänta på andra bussen och sen när jag cykla hem från resecentrum. Vet seriöst inte hur jag ska klara av vintern. Var ju inte direkt många minusgrader ute idag.

Vi gjorde inte så mycket idag, men det behöver man ju inte ;) Vi pratade mest och var ute på en promenad. Skönt men kallt, hehe. Drack te när vi kom in igen vilket jag kände att jag behövde :)
William hade ju växt massor sen jag såg honom senast. Så sööt! Han var en liten tröttis idag :)

                
              
           Var massor med frost ute idag        Kiina och Willliam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback