Creperiet, Räkbåten, Harrys och O´Learys

Igår onsdag var jag ledig och Gud så skönt det var! Jag vakande så klart vid 07 sen sov jag till 12.30, helt sjukt! Kl.16 for jag upp till stan och träffade Rebecka, Kiina, Ida och Miranda. Vi fikade på Creperiet. Jag var smart och doppade mitt halsband i chokladsås och lyckades så klart choklada ner min vita klänning. Lyckligtvis fick jag bort det mesta och restan döljde halsbandet ganska bra. Annars hade jag blivit tvungen att åka hem och byta om.
 
                   
       


För kl.18 träffade jag folket från jobbet på Harrys och sen kl.19 åkte vi med Räkbåten (debut för min del, var trevligt med maten var väl inte så märkvärdig). Var andra sällskap där också, och shit vilken ljudnivå det var. Allsång blev det med en duktig trubadur :)

       

          

       

       
       

       



När båten kom tillbaka in till Hamnplan stannade vi på Harrys och tog en öl (läs: ett glas vin). Sen gick några till Ritz, men kom tillbaka för det var alldeles för mkt folk i kön, efter nästan 1 h kom vakten och sa att de inte skulle komma in. Vi möttes upp på O´Learys där det blev en cider och prat tills vi blev utslängda vid 00.30. Var hemma till kl.01 och sen började jag jobba 07.25, försov mig men det gick bra iallafall.


                      
                      
       

                         Det var en mkt trevlig eftermiddag/kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback