Twilight maraton på SF

Javisst och där var jag tillsammas med Sanna. Var egentligen jag och Paula som skulle gå men hon blev magsjuk och då kunde Sanna istället :)

Det hela började kl.18 (och slutade kl.01.20) och då visades första filmen - Twilight. Och sen blev det toa- och bensträckarpaus och så fick man även en smörgås och en drickyoghurt. Sen visades andra filmen - New moon. Efter den blev det en frågesport med 10 frågor. Tror nog att vi hade alla rätt ;) Men vi vann inge ändå, vilket är helt okej. Fast det hade varit roligt och vunnit engoodiebag med tanke på att det var bla ett soundtrack och biobiljetter. Det var så klart paus nu med och man fick popcorn och en dricka. Sen till slut, äntligen, började den trejde filmen - Eclipse. Åh så bra den var!! Jag tror nog att jag tycker att den är den bästa av dem alla. Men jag måste se den en gång till innan jag kan bestämma mig helt. Den kändes dock väldigt kort, för de hade med nästan allt men bara lite. Sen var det mer kärlek och Bella/Kristen stöna inte hela tiden utan hon var mer som i böckerna. Vilket var asbra :)



Twiligt





New moon





Eclipse


Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt att du tyckte den var så bra =D

2010-07-01 @ 03:44:34
Postat av: Bea

Haha, jag hatar när hon stönar så mkt! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback