Sommar vid Leken

Efter att ha kommit hem från jobbet i fredags åkte jag och Rebecka till Leken där Jossans morfar bor. Han var bortrest så vi fick låna hans stuga. Jossan var redan där så klart när vi kom, vilket även Emma och Sebastian var :) Senare under kvällen kom även Simon. Vi spelade spel, Rebecka fiskade och fick napp men dessvärre hoppa fisken tillbaka i sjön innan vi hann ta kort på den. Grilla gjorde vi så klart också. Sov kvar gjorde vi också så klart. Vi hade väldigt kul :)


              

                  
 
                 
      
      
      
          



Imorse var det fint väder i Leken så jag och Becks stannade till ca.12 då det blev mulet och bussen gick. Sen regnade det så fint men när uppehållet kom cyklade jag hem till min moster där hon och Vilgot var. Mormor & co kom förbi en stund också. Vi tittade på Vilgots favorit film Stinsen brinner. Han verkligen älskar den, haha. Han sjunger t.o.m. med och dansar. Sötnosen.


     


Nu kommer jag somna när som helst.
God natt!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Louise

Är det där Sebastian Sundmark eller nåt liknande? I så fall gick han i min klass i lågstadiet, tycker jag känner igen han.

2010-07-18 @ 04:51:37
Postat av: Madde

Jovisst äre det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback