Sjukling

Jag har blivit sjuk :( Inte alls kul. Men det är bara en rejäl förkyldning så jag ska tillbaka till jobbet imorgon. Hade feber igår men jobbade igår iallafall (kväll), gick hem tidigare för att slippa kalensen (vad heter det?) idag. Skulle ha börjat 07 imorse och trodde att jag inte skulle klara det. Vilket förmodligen var sant för jag har inte sovit inatt för jag har inte kunnat andats. Har gått upp ur sängen några gånger för att kräkas slem.. Mmm, mysigt. Men just nu känner jag mig rätt okej och tror att febern är borta så ska ringa till jobbet och friskanmäla mig. Jobbar enl. schemat tors och fredag kväll. Ledig lördag och sen söndag-fredag. Hoppas jag klarat bara!


Ska dega lite nu först sen blire en rejäl uppdatering om Bergen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback