Onsdag till fredag i Stockholm

Bodde hemma hos min morbror Mats. Kom fram på kvällen så vi åt bara någe, kollade fotboll och sen The boat that rocked (asbra).
I torsdags var det strålande sol ute så jag mötte upp Ulrika (kusin) och Vilgot (kusinbarn) vid Skanstull där vi sen vandra vidare till Erikdalsbadet. Första gången jag var där. Var lagom med folk :) Vilgot älskade att bada och både jag o Ullis tyckte också att det var väldigt skönt :)


                      
   




På kvällen tog jag och Mats bussen hem till Ulrika och Jonas. Jag fick äntligen se huset de har köpt :) Vi blev bjudna på hemmagjorda grillade hamburgare. Mkt gott. Var en trevlig kväll och när vi kom hem skulle vi kolla på Sherlock Holmes men vi båda somande efter 40 min, så det blev att stänga av. Haha.

        
          
         Så goda!                       Kollar TV


Fredag och idag äre också varmt. Men det var massa moln på morgonen/förmiddan så det blev en tripp på stan, bara Ullis och jag, istället. Det kändes bra att få göra av med lite pengar ;) Var kul att kolla på leksaker till Vilgot också. Jag kommer nog aldrig att bli helt vuxen, haha. Jag köpte iallafall en spetsklänning och en vintage necessär från Kappahl, ett par randiga skor från Monki, massa smycken från Ur&Penn och så boken Bree Tanners andra liv av Stephenie Meyer från Bok&Bild. Lite lagom shoppning. 

                            

                              Lite gulligt                   Nya solglasögon


Efter stan och en sen lunch följde jag och mina värkande fötter med Ulrika hem. Hann bara stanna 1-2 h men det var kul att se Vilgots reaktion på sina nya saker :) Han och jag satt även på trappen och pratade lite <3
Anledningen till att jag inte kunde stanna längre var att jag skulle hem till Mats och hämta mina grejer innan jag var tvungen att ta mig till bussen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback