Long time since last time

Eller ja egentligen inte. Känner att jag har blivit rätt dålig på att uppdatera numera. Sen sist har jag jobbat lör-mån och nu jobbar jag ons-fre. I tisdags på min lediga dag blev det spöregn - nice. Men jag hade saker att glädjas för iallafall :) Jag och mamma var till Elgiganten och köpte en ny dator. Jag köpte en alltså, är den jag skriver på nu :) En HP Pavilion.






Snygg va? ;) jag är än så länge supernöjd. Det blev även en väska, mus och hörlurar till. Tog även trygghetsförsäkring så det gick på en del.
Jag skulle också köpa en kamera. Men han som skulle hjälpa mig tyckte att jag skulle köpa en helt annan och han ville inte riktigt lyssna på mig. Jag ville ha en med bra zoom sa jag och då tyckte han ändå att jag skulle ta den som var 8x optisk zoom istället för den jag ville ha som var på 14x. Jag blev lite irriterad faktiskt så jag beslöt mig för att köpa den via internet. Och nu idag kom den :) Den är så fin. Verkar bra också har tagit lite bilder men har inte lagt in dem än. Spännande!




Jag har även träffat Lisa 2 ggr denna vecka. Två snabbisar men ändå :) Igår var vi iväg och badade. Bonzo fick följa med. Så stor han blivit, men fortfarande mkt söt ;)

   
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback