Grillning hos Sanna

Jag är rätt glad över att de svenska jordgubbarna bara kostar 15 kr per liter numera :) Köpte 2 liter igår på Maxi. Men min mjölk var visst gammal så måste gå till Ica och köpa en ny idag.

Igårkväll var jag hem till Sanna och grillade. Rebecka var också med och lite senare kom även Johanna. Inge märkvärdigt, men absolut trevligt :) Satt ute med sen anföll myggorna och en fluga för mkt hade bestämt sig för att bada i vårt vin så vi gick in. Blev inte så sent dels för Sanna skulle jobba A-tur som idag och jag har haft sjukberedskap idag. Dvs. behövs jag så måste jag in och jobba. Var stressad över det faktum hela morgonen. Alltså att jag inte skulle höra telefonen om de ringde. För jag vaknade 4 ggr mellan 4.30 och 9.30. Gick upp strax innan 10 och sen kunde jag slappna av. Har bara bredskap t.o.m. kl.10 men får betalt för 8 h. Perfa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback