Vem fan har en strumpa i innerfickan?!

Minus 19-20 var det nu när jag åkte hem från stan. Tog bussen, annars tycker jag att jag har gått mycket trots att det varit så kallt. Gick t ex hem från Ritz i tisdags och det visade sig att det var minus 28 vid den tiden. Jo jag tyckte att det var lite kallt. Idiot-Madde hade bara leggings också, inga varma byxor. Turligt nog var jag rätt full, annars hade det nog aldrig gått att ta sig hem.

Har varit på East West Sushi med Julia, Sanna, Linda, Kajsa och Anna-Karin. Så himla gott!! Men det var svinkallt och vi fick ett bord vid fönstret. Efter halva måltiden kanske så fick vi en varsin filt, så då blev det en smula bättre.

     

Annars idag har jag sovit till 10, blev sent igår. Varit och ätit lunch med Julia, Kiina och Karro på sjukhuset, samt gått till mormor och morfar där jag hämtade en resväska och solskyddsfaktorskrämer :) Lär inte vara supervarmt i Teneriffa, men jag vill inte riskera att bränna mig.

Just nu håller jag på och tvättar, några sommarklänningar och lite annat som var smutisgt. Vet inte vad planen är. Julia ska träffa några personer ikväll och det kan hända att jag somnar innan hon kommer hem, och det vore ju lite synd för sen åker hon ju. Jag har nog planerat att städa undan julen, men är lite kluven för jag vill ha kvar adventstjärnan i sovrummet, men det känns lite wierd också. Jaja, får se vad som jag orkar med.

XOXO


PS: Sorry Kiina jag glömde rubriken till förra inlägget så den fick hänga med nu istället!


Kommentarer
Postat av: lisa

jooo det lär vara varmt....36 grader i tisdags...

2010-01-09 @ 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback