Sovmorgon och jobb

Idag tog jag mig en riktig sovmorgon, gick inte upp förrän 12.30. Började jobba kl.14 så annars hade jag kanske kunna sova längre. Hehe. På jobbet var det rätt kul idag. Fick min favvo-uska (om man får säga så) och det var inge superkrångligt med mina patienter. Jag upptäckte dock att en infasrt hade åkt ut när jag skulle ge medicin iv. Så fick emla och be en annan ssk att hjälpa mig. För det är vissa barn som jag inte sticker. Men jag satte en infart på en annan pat och det gick jättebra och då blir man liksom glad :D

Nu är jag trött men ändå inte sömnig så jag sitter och äter morötter och ska se lite Heroes avsnitt. Insäg igår att det hade kommit ut 4 st jag inte hade sett.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback