Lördag 30:e januari så ett Grattis, grattis till Emsan!!

                             Idag fyller Emma Segersten 23 år 
                                 ett stort GRATTIS till henne!



Igår hade jag svårt att somna för att mina grannar stönade som as:n. Det är ju fruktansvärt lyhört i det här huset så det låter typ som om jag har en våningssäng och de ligger på sängen under mig. Så det blir lite jobbigt att sova när detta inträffar. Som tur är så bor de inte tillsammans så det händer inte jämt och ständigt. Ibland brukar jag försöka lista ut vilka ställningar de kör. Haha ne inte riktigt, men ibland smäller det ashögt också. Haha.

Nog om mina grannar.

Idag är jag duktiga-Madde. Jag håller på o städar inkl. sorterar papper, tvättar och stryker (gardinerna, så nu är äntligen julgardinerna borta). Jag ska t.o.m. dammsuga snart. Det är inte varje dag detta inträffar. Men eftersom jag ska börja jobba heltid på måndag kommer det nog dröja läääänge till nästa gång så lika bra att köra storstädning. Har jag tid över ska jag t.o.m. damma. Mat behöver jag som tur är inte laga, för ikväll ska jag hem till pappa och fira honom och Alex. På tal om det så måste jag nog slå in deras presenter nu på en gång innan jag glömmer bort det igen.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Erik Grönwall Fan

Kika gärna in min nystartade fan-blogg! :)

Postat av: Segersten

Tack Madde <3



Ja och angående mina pluggvanor :) kanske skulle svara på det du skrev..

Varför är jag isolerad, jo eftersom det är så att man jobbar antingen 2 eller 3 dagar och pluggar 2 eller 3 dagar så är det verkligen då man pluggar som man måste ge gärnet. Eftersom det i princip ska läsas en bok varje vecka plus uppgifter på det känns det som att alla dessa timmar behövs.. Gaah, jobbigt men behövligt.. :)

Tack för igår! Pusspuss

2010-01-31 @ 17:57:35
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback