Jossan är hemma!

Jepp, Jossan är hemma :) Och hon ska komma förbi hem till mig sen så jag får krama lite på na. Helt sjukt att hon varit borta sen augusti. Jag har så klart saknat henne men den här hösten har gått så sjukt fort. Vet inte riktigt vart tiden har tagit vägen. Jag hoppas att resten av vintern kommer gå lika fort så att det snart är vår :)

Nån av mina kära grannar hade fest igår så precis när jag höll på att somna så härjade de som mest, lyhört som det är här kunde jag så klart inte sova. Så jag gick upp och tittade på Hope for Haiti istället, men då hade de gått hem så jag somnade till i soffan. Hann skänka ytterliggare 50 kr innan John Blund tog över. Så just nu håller jag på och tittar på galan (går repris på TV3) och sen ska jag duscha och bli lite mera anständig.

XOXO


PS: Har ni tittat på den? Såg ni Robert Pattinson? Han såg ju helt wierd ut i sitt skägg. Jag gillade det inte. Annars är han ju sjuk snygg men nu såg han bara konstig ut.

Kommentarer
Postat av: jos

Söta Madde! =) Tack för en mysig kväll, så skönt att se dig igen!!

2010-01-24 @ 01:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback