Jobb, mensvärk och Bara Vara

Idag började jag dagen med att försova mig, men jag kom 6.55 till jobbet så jag hann (typ). Jobbade på Barn idag. Var lite roligt, men jag blev typ utskälld av en på handkir op. Och då blev alla mina arbetskamrater typ asarga på dem, haha. Gick bra iallafall.

Efter jobbet cyklade/gick (det gick verkligen inte att cykla) jag upp på stan för att möta Sanna, Ida och Rebecka. Vi fikade på Bara Vara. Trevligt :) Nu är jag dock grymt hungrig så jag måste nog ta och äta en avocado, orkar inte laga mat. Har en jävulsk mensvärk. Knaprat Alvedon och Brufen på jobbet men sen sa Diane att jag borde testa Naproxen. Så jag har gjort det nu, men har fortfarande asont. Men jag tänker att jag ska ta en tablett till imorgon bitti (eller inatt och det vill sig så illa) för att se om det kan vara någe då. De är lite starkare och man får enl. bipacksedeln bara ta 2 tabl per dygn á 250 mg. Men jag tog en 500 mg:are på jobbet och läste på FASS att man kan ta 1250 mg/dygn så jag kör på det.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback