Förlorat Wii-oskulden

Jag höll mig vaken igår. Somnade nån gång efter 04 inatt/morse. Taxin kom halv och hämtade Julia. Hon kommer nog att få askul och jag ska självklart åka och hälsa på henne. Hoppas jag får ett bra schema på nya jobbet bara. Kändes lite tomt i lägenheten när jag gick upp imorse. Hade redan vant mig vid att ha Julia närvarande och dessutom var alla grejer som låg överallt borta haha.

Var till Forex och växlade pengar idag och så shoppade ett par jeans, en tunika, tröja och ett hårband på gina för totalt 164 kr. Asbilligt. Var rea på allt utom tunikan och så fick jag ytterliggare 150 kr i rabatt för att jag hade samlat på mig alla stämplar. Efter mina fynd gick jag till Saigon och köpte med mig mat hem till mamma. Hon hade främmande av 3 pers och en hund (dum som jag är var jag tvungen att klappa asmkt på na, så jag nös en del sen). Sandra var också hemma och vi spelade Wii. Aldrig gjort det förut så det var kul :)

Kom nyss hem och tanken är att jag ska packa inför imorgon. Än så länge har jag bara lagt ner det viktigaste, dvs. mina skor. Vet liksom inte vad jag ska ha med mig så det tar lite tid med packningen.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Blake Lively Central

Hej! Tycker du om Blake Lively från Gossip Girl?

Då är min blogg perfekt för dig!

Dagliga uppdateringar med skvaller, bilder, videos och mycket mer!

Besök:
http://blakelivelycentral.blogg.se/

2010-01-10 @ 11:21:47
URL: http://blakelivelycentral.blogg.se/
Postat av: lisa

du läääär ju skicka kort!! :D:D

2010-01-10 @ 14:08:04
Postat av: lisa

madde kom hem för jag längtar efter dig :D

2010-01-12 @ 17:47:06
Postat av: Julia

Haha, ja jag har en tendens att sprida grejer överallt! =) Du ska se mitt hotellrum..herregud, skäms bara av tanken att städerskorna är inne varje dag! Jag ahr det toppen, men saknar er i Öret! Hälsa på SNART!! PUSS

2010-01-27 @ 00:44:25
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback