Nackdelen med att vara kriminell är att man drar till sig andra kriminella...

Jösses va jag var effektiv igår. Jobbade hela dagen, köpte träningskort på nJoy, beställde tatueringstid och fick 31 jan. Yes! :) Köpte mig en fin väska för halva priset, köpte present till min kusin som fyller år imorgon, en kalender till mig själv och annat lite smått och gott. Allt innan så jag hann till bion typ kvart i 18 då jag hämtade våra biljetter till Himlen är oskyldigt blå, som var jättebra! Under tiden jag väntade på att Lollo skulle komma åt jag mat och sen efter bion kom Marcus och hämtade mig för jag ansåg att det var alldeles för kallt för att cykla hem. Usch och fy! Dessvärre vare ännu kallare imorse så då blev det buss till jobbet och promenad hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback