Mys, lunch, klippning och julbord

I tisdags hade jag och Marcus en månad så då hade han köpt blommor och choklad till mig <3 :) Vi var till Indigo och åt. Så himla gott! Efter var vi till SF och tittade på Cornelis. Den var bra :) 3,5 av 5.

               
     


Onsdag och då var jag ju också ledig. Promenerade till stan för att äta lunch på Creperiet tillsammans med Sanna, Kiina och söta William. Kl.14 hade både jag och Sanna klipptid på Fåfäng. Jag klippte mig kort. Herregud vad kort det är! Men jag är nöjd (inte idag, men annars så). Tänkte att jag redan hade gjort av med massa pengar så varför inte handla på Indiska för 7-800 då?

                        


Onsdags kvällen och ledigheten avslutades på Resturang Kraka på Universitet med julfest med jobbet, njursektionen. Mycket trevligt och god julmat. Gillar egentligen inte julmat så mycket.
Det var tipspromenad och sen blev det lekar av det, t ex. vem som var argast. Så fick de tre 1, X, 2 tävla mot varandra i arga leken osv. Det var även en liten "teater". Roligt!! :)

         
         
         
         

Sen gick typ mer än hälften hem och vi andra stannade kvar för att dansa till ett liveband. Kl.01 stängdes lokalen, men jag gick faktiskt redan kl.24. Men ska sluta när man är på topp ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Annica

Det är snyggt med kort hår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback