Ingen bra dag hittils..

Jag känner mig förbannad. Så nu sitter jag och lyssnar på Hurts för att försöka lugna ner mig. Gillar inte att vara förbannad. Jag har tydligen fått PMS helt plötsligt. Det ser ut som skit i tvättstugan och huset över huvudtaget. Min hyresvärd är sämst. De kan inte ens sätta ut lägenhetesnr så Skatteverket skickar massa brev om att jag måste fylla i det. Men hur lätt är det när det inte står? Eller varför fungerar det inte jag när fyller i nr som står i hyreskontraktet.

Ne fy fan. Dags att flytta!!

Btw fucking Spotify vill inte fungera heller!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Skatteverket håller på och skickar massa brev till oss också, vet inte heller vilket nummer våran lägenhet har


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback