God Jul i förskott!!

     
    


Imorgon är det julafton och kommer förmodligen inte att blogga någe kul imorgon så passar på lite snabbt nu innan jag ska till jobbet. Sista arbetsdagen sen är jag ledig fram till måndag :D

Igår när jag kom hem hade jag fått ett julkort av Marcus. Haha. Lite roligt. Han hade fått några kort i veckan och då klagade jag på att jag inte hade fått några iår. Så då skickade han ett <3 Fast jag fick även ett julkort av Emma igår med massa glitter, så nu äre glitter på hema vardagsrumsbordet. Men det är fint :) Tack Emma! :)

Samtidigt nu håller jag på och tittar på sista avsnitten med Sunes Jul och så packar jag och gör mig iordning.  Efter jobbet ska jag och Marcus åka hem till mamma och klä granen o äta lite julskinka. Mysigt :) Sen blire att spendera julaftonsmorgon tillsammans med Marcus och sen julafton hemma hos mormor och morfar.

GOD JUL!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Segersten

Haha.. Jag har fan glitter överallt.. Jag såg ut som rena discokulan när jag gjorde dom. I munnen, näsan, ansiktet håret, ja överallt :)

Hoppas du får en mysig jul! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback