Nya strephisar?

Fan då är röd och har ont i halsen - igen! Hoppas bara att det är något tillfälligt, men jag är fruktansvärt trött hela tiden. Går jämt runt och gäspar. Orkar ingenting. Är svintrött när jag vaknar och somnar i soffan varje dag. Har inte lagat mat på en vecka. Bakade dock idag, mycket god chokladkaka men nu har jag ont i magen :(  Städa kan jag inte ens minnas när jag gjorde senast. Hmm. Inte bra.

All denna trötthet har resulterat i att jag inte orkat förbereda mig inför intervjun jag ska ha imorgon och nu är jag så trött att jag knappt ser vad jag skriver.

Så här är planen:

-
Läggdags nu när som helst.
- Upp och hoppa tidigt imorgon, har ställt klockan på 06.30, 07 och 08.
- Förbereda mig inför intervjun genom att skriva upp massa saker
- Kl.11 ringer Javiera och vi ska ha en träningsintervju
- Träna och ändra på det som behövs
- Kl.14.30 Donna ringer och vi ska ha den riktiga intervjuen.


Sen ska jag andas ut och hoppas på det bästa och efter det kl.16.15 ska jag tillbaka till Fåfäng och Åsa för att klippa mig ännu kortare. Har kommit fram till att det är nog bäst. Åsa lät inte så glad eftersom det tar sin lilla tid men jag tycker att hon får faktiskt skylla sig själv som sa att jag kunde komma tillbaka om klippa om det om jag ville.

Vad är planen sen? Se på film och sova :D
XOXO


Kommentarer
Postat av: Kiina

Lycka till på intervjun, kommer nog gå jätte bra =)

2010-08-19 @ 09:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback