Medans jag väntar

... på att filmen ska ladda så tänkte jag att jag kunde berätta någe kul. Jag tycker om att shoppa och skulle köpa en glasburk att ha te i på Indiska tänkte jag och när jag kommer in hittar jag en grön och fin som det dessutom var halva reapriset på. Köpte även massa andra fina saker.


                  

                            Gröna från Indiska och gula från Village

  
                    

                                        Salt och pappar kar


               

               Duken och Buddha var inte på rean men de var billiga iaf


                         

                                      Grön och fin ljuslyckta



Och här kommer lite bilder från när jag och Jossan var hemma hos Emma i hennes nya lägenhet och lyssnade på Lars Winnerbäck. Åt god mat gjorde vi också och satte ihop en hammock som Emma (och Sebastian) fick i inflytningspresent av familjen Suvander :D

  
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback