London here I come? No I do not think so...

Nu är det över. Så känns det som. Har gått runt och förberett mig och varit nervös hela dagen till vilken nytta? Tyckte att intervjun var kort och att de inte alls ställde frågor jag blivit tillsagd att de kommer ställa. Fick t ex aldrig chansen att påpeka mina positiva egenskaper eller varför jag ville flytta till London eller något annat jag kunde svara på. Men nu är det iallafall gjort. Tror att det gick åt skogen men det får framtiden avgöra.

Nu blir tycka-synd-om-mig-chokladkaka och film.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Segersten

Du ska se att det gick bra.. Hoppas hoppas hoppas.. Puss på dig.

Postat av: Louise

Men vad frågade de om då?



Håller tummarna för dig!

2010-08-20 @ 02:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback