Ritz

Var hem till Rebecka och förfestade igår tillsammans med Malin. Sen drog vi vidare till Ritz. Det var faktiskt väldigt kul :) Mitt och Becks mål var att vi skulle supa bort våra sorger, så det blev en del alkohol. Jag har varit trött och haft ont i huvudet typ hela dagen men det fick det vara värt. Har även fått ont i halsen och det är väl inte lika kul.

Behövde inte visa leg och det var ju tur för då hade jag nog inte kommit in eftersom det är 25 års gräns på lördagar.
Jag skaffade mig en vän i toakön. Haha hon var verkligen pratglad. Typ som jag när jag är full, så det var lite kul. Träffade lite folk som man kände, men det var sjukt mkt folk och dålig luft, fick lite jobbigt att andas ett tag. Var bara att gilla läget. Sen så råkade jag trampa en kille på foten, bad om ursäkt och det sluta med att han ville ha mitt nummer. Haha. Jag hoppas iaf att han hör av sig för han var väldigt söt ;) Han har inte gjort det än, men kanske?

      
       

                                     

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback