Påskafton

Påskafton firades hemma hos min faster. Blev inte bjudna på påskmat. Lycka ;)
Som vanligt blev det mkt djurprat, speciellt om hundarna. Nu ska de eventuellt skaffa höns och får också. Herregud säger jag bara!
Jag fick rosor och 400 kr i present av pappa, farmor och farfar. Så generöst! Fick det igår istället för när jag fyller om knappt 2 veckor, eftersom jag inte är hemma då.

Efter middagen (kräftsoppa, lax och tryffeltårta) släppte de av mig och Sandra på stan så gick vi vidare till Strömpis. Det var sjukt lång kö, aldrig sett så lång kö där förut. Men som tur var tog det bara 30 min innan vi var inne. Var kanske inte så superkul, kände typ ingen och så hade jag nog druckit lite lite. Haha. Men det var kul att dansa lite iallafall, trots att musiken sög! Sandra är alltid ett bra sällskap <3 ;)

Drog strax innan de stängde, åt lite på Mc Donalds och sen gick vi hem. Sandra sov kvar här och idag har hon färgat mitt hår och plockat mina ögonbryn. Så nu är jag rätt snygg ;) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback