Jobb, jobb, jobb

Hela veckan har bestätt i jobb. Inte så kul. Jag är svintrött. Hungrig med för den delen. Hade tänkt att försöka komma iväg och spela lite innebandy ikväll, men måste bestämma mig om ½ timme och det kan bli lite kämpigt. Tycker att det rä rätt dum tid. Man hinner inte äta innan fast man är för hungrig för att orka springa.
Jag har jobbat mkt kväll på sistone och då äter man lunch kl.13 och kvällsfika (mackor) kl.17 och då blire så att man går runt och är hungrig de tiderna. Jämt. Även om man jobbat dag eller är ledig.

Annars då?

Undar lite vad som hände med våren? Det är ju satans kallt ute, inte direkt så att man vill vistas i kylan. Brr!

Ja och sen vare ju så att det inte var någon Gossip girl i måndags/tisdags. Suck. Förhoppningsvis vare bara ett kort break, för det verkar som om det kommer ett nytt avsnitt nästa vecka. Och det verkar vara ett spännande ett också! Jenny och Chuck ska försöka stjäla Nate från Serena! Drama! ;D

XOXO



Update: Var och spelade innebandy, det var kul. Men Linda började blöda på ena handen och Nasim fick en fläskläpp. Svettig blev man och det var kul, så var tur att jag åka dit iaf :)

Kommentarer
Postat av: Segersten

Härligt Madde.. Jag infinner mig hos dig då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback