Läkemedelsberäkning & sushi-oskuld

Nu i eftermiddags/kväll har jag pluggat massa läkemedelsberäkning. Känns lite blandat. Först gick det jättedåligt, sen gjorde jag 3 tentor och hade bara 2 fel och jag insåg vad det var för fel så jag kommer inte göra om dem :) Så nu känns det bra igen. Men usch det är så tråkigt när det går dåligt. Har några tal som jag tänkte att jag ska räkna nu innan Seinfeld börjar kl.22.50 sen ska jag lägga mig. Måste vara utvilad till imorgon eftersom tentan är kl.8.15.

   


Jag har haft ett plugg uppehåll mellan kl.18.30 tills nu då jag var med Emma och Lisa på East West Sushi. Kände att jag skulle vara duktig och gå dit, men om jag ska vara ärlig så gick jag mest för att jag verkligen avskyr att cykla när det är snö ute. Det blir klumpar på hjulen och man kommer ingenstans eller så cyklar man omkull för att det helt plötsligt kommer massa halksnö.
Det var första gången jag åt sushi, så idag förlorade jag min sushi-oskuld, om det nu finns något sådant. Jag tyckte att det var gott men känner mig inte så nöjd med mig själv. Jag kan inte äta med pinnar :( Vi åt en apetitretare innan, och den var väl sådär. Var risnudlar och jag tyckte inte att de smakade så mycket var mest det som var till som var gott. Sen provade jag lite olika saker. Avokado-special rullarna var godast, men egentligen så tyckte jag att allt jag provade var gott :) Kan nog bli att äta där fler gånger.
När vi skulle gå säger tjejen som serverat oss att hon känner igen mig. Lite småjobbigt för jag vet inte var vi kan ha träffats. Hon frågade vilken skola jag gått på, men hon var 89:a och jag tror inte att jag har sett henne på någon skola. Så då tycker jag att det blir lite jobbigt, man vill ju liksom komma på var man kan ha träffats och så. Hon var trevlig iaf :) Är inte riktigt van att folk känner igen mig. Var samma sak när jag var på Njuta och Björnstugan med Lisa och några från hennes lag. Känns lite skumt att folk känner igen mig, jag har alltid varit den i gruppen som man inte kommer ihåg. Men men.



Ska man äta sushi så ska man iaf göra det på East West Sushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback