GLAMOUR

Den nya GLAMOUR tidnignen damp ner i mitt brevinkasst idag. Värsta kul :) Jag blir jämt jätteglad när jag ser att den har kommit och måste sätta mig i soffan och läsa (helst med Ben&Jerry (choklad) eller en mugg varm choklad). Det är även ett bra mensvärks tips - att äta choklad glass eller drinka varm choklad och läsa en mode tidning.

I månadens nummer av GLAMOUR finns det en pest eller kolera undersökning där en fråga var: "Din partner är lite för pryd eller din parnter är lite för kinky" 65 % valde kinky framför pryd ;) En annan var: "Han är klädd som polis eller han är klädd som en brandman" Vad tror ni majoriteten valde? Brandman så klart (65 %). Jag väljer också helt klart brandman (var jag i himmelriket under katastrofövningen för två veckor sen kanske?) En tredje var: "Han har fuskbränna elelr han är blekvit" Blekvit vann med 56 %. Trodde faktiskt att Fuskbränna skulle vinna.

Längre fram i numret kommer "Vårens modeguide A till Ö". Jag gillar Byxdressen i shorts variant, men det andra ser bara konstigt ut. Jag gillar även de Höga klackarna. Vill att det ska bli vår nu så jag kan använda alla mina klackskor. Jag gillar dock inte Ryggsäcken. Tycker att ryggsäcken är den fulaste väskan som finns. Det spelar ingen roll hur snygga mönster eller dylikt det är på den. Ryggsäcken är och förblir ful. En trend som jag istället älskar är Wow, glitter! Glitter, glitter, glitter - finns det någe finare och roligare? Zoologi - djurmönstrade kläder och Älsklingsfärgen rosa är andra stora favoriter. Sist men inte minst så älskar jag Överst, alltså hatten! Tror nog inte att jag kommer änvända någon, men jag älskar dem. Känner att det var mycket som jag gillade :)

Jag gillade även numrets Skönhets-sidor med smink och hårtips :) Mycket fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback